A fi sau a nu fi ...

Singura pe un taram strain, doar eu cu gandurile mele. Am incredere in fortele mele de supravietuire ... Si totusi, singur poti fi si in tara ta, in orasul tau, intre prietenii cu care ai crescut ...

Wednesday, July 26, 2006

Dilema

O zi ca oricare alta. Cu o singura exceptie ... greselile din trecut pot avea o repercusiune in prezent ... sper totusi sa nu fi facut o greseala atat de grava care sa-mi marcheze traineeship-ul in Polonia. Tot omul mai greseste in viata, dar, de cele mai mult ori, greselile ii sunt iertate. Voi incerca sa fiu mai atenta de acum incolo ... ma astepta un traineeship pe care as vrea sa-l duc la bun sfarsit exact cum trebuie, asha cum imi imaginam c-o sa fie in momentul in care ii explicam unui viitor membru Aiesec sau unui student curios cu ce se mananca activitatea principala a @: eXchange-ul. Nu ma simt foarte ok azi, dar o sa trec peste si maine o sa zambesc din nou.

Short English Version
A day like others. With one exception ... the mistakes from the past can have an influence in the present ... hopefully it won't be such a big mistake. Everyone makes mistakes in his life. I'll try to be more carrefully from today ... a traineeship is waiting for me. Now is real, is not a story anymore, told to a student curious about @ eXPerience or to a newie.
Tomorrow I'll smile again.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home