A fi sau a nu fi ...

Singura pe un taram strain, doar eu cu gandurile mele. Am incredere in fortele mele de supravietuire ... Si totusi, singur poti fi si in tara ta, in orasul tau, intre prietenii cu care ai crescut ...

Thursday, July 27, 2006

Primele zile de munca

Prima saptamana in Polonia a trecut destul de linistita, fara prea multe palpitatii. Lume noua, locuri noi ...
In prima zi (luni) am stat la povesti cu noii colegi de la fundatie este cum este in RO, ei au intrebat despre @, noi am intrebat despre fundatie ... Am luat masa la restaurantul din cladire (supa de carnaciori) si apoi ne-au scos la plimbare in Old Town. La 2 a venit si ne-a luat Karolina, @ mb, care ne-a aratat putin imprejurimile, am facut cumparaturi si apoi am mers acasa sa despachetam.
De a doua zi am inceput si munca propriu - zisa, cu diferite task-uri. Lucram de la 8 la 15.00, apoi ne plimbam prin oras, ne ducem la plaja in campusul universitar, facem cumparaturi ... ma simt mai mult in vacanta decat plecata la munca in afara tarii.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home