A fi sau a nu fi ...

Singura pe un taram strain, doar eu cu gandurile mele. Am incredere in fortele mele de supravietuire ... Si totusi, singur poti fi si in tara ta, in orasul tau, intre prietenii cu care ai crescut ...

Saturday, October 11, 2008

Pesimism

Da, inca mai sunt aici, printre cei multi.
Cu bune si cu rele, viata merge inainte.
Un nou loc de munca, un nou prieten, un nou inceput ...
Oare cand va veni ziua in care fiecare va fi multumit de ceea ce face? (implicit si eu)
Am avut un vis acum ceva timp ... un vis care a devenit realitate. A fost ridicat pe culmi inalte, a fost laudat, a primit premii si distinctii ... acum visul este pe cale sa dispara, sa fie sters de pe harta, sa nu mai fie realitate ... si nimeni nu face nimic pentru a impiedica acest dezastru.

Poate ca asha a fost scris sa fie ... sau poate ca sunt pesimista si vad lucrurile in gri spre negru, iar pe 20 decembrie cineva imi reda culorile (roz de preferat)

1 Comments:

At 8:26 PM, Anonymous Anonymous said...

stii ca nu imi place rozul... dar adca trebuie sa fie roz, atunci roz sa fie! si iti vom salva visul, chiar adca trebuie sa nu mai dormim pana in decembrie!
viata merita sa fie roz. o vopsim, la nevoie :D

 

Post a Comment

<< Home