A fi sau a nu fi ...

Singura pe un taram strain, doar eu cu gandurile mele. Am incredere in fortele mele de supravietuire ... Si totusi, singur poti fi si in tara ta, in orasul tau, intre prietenii cu care ai crescut ...

Tuesday, August 01, 2006

Reception Weekend in Kielce

Si a venit si ziua de 28 iulie, cand am plecat spre Kielce, unde ne astepta un Reception Weekend. Primul la care participam ... nu stiam cum avea sa fie, decat imi imaginam. Acum, dupa ce a trecut, pot sa spun ca nu-mi imaginam sa fie asha diferit. O sa intelegeti din cele de mai jos de ce spun asta.
Dupa un drum de 7 ore, cu oasele amortite de stat in acelasi compartiment, ajungem in gara de la Kielce. Modesta, nu foarte mare, cu cateva magazine. O gara ca oricare alta, as spune eu.
Noi am pierdut tot programul de vineri, dar cele 2 zile care au urmat au fost suficiente incat sa o compenseze si pe prima.
Dupa cum vedetzi, agenda a cuprins multe obiective turistice. Aproape toate ruine, as spune eu.
Prima data am vizitat o pestera. Mult mai frumoase sunt ale noastre. Nu am putut face poze inauntru, asha ca o pun decat pe asta de la intrare:
And the day of July 28 has arrived. We left for Kielce, where a Reception Weekend was wainting for us. The firt one in my Aiesec life ... I didn't know how it would be, just imagining. Now, when it's gone, I can say that it was different than I imagined.
After a 7 hours trip with a train, here we are Kielce!
We lost all the activities from Friday, but we had 2 full days that completed the weekend.
First we visited a cave. We weren't allowed to make photos inside, so I post this one from outside:



Apoi a fost castelul Sobkow, care era nu mai stiu din ce secol. Am facut o multime de poze la ruinele alea, de parca ar fi fost o sedinta foto in plina desfasurare acolo.

Then was the Sobkow Castle. We made a lot of pictures at the ruins, like we were at a photo shoting there:

Si ca sa vedetzi ca polonezii sunt niste domni, ia uitati-va la asta:

The Polish mens are so gentlemens, no?

Si, pentru ca era una din zilele alea in care te prajeai la soare pe uscat, am hotarat sa ne racorim putin in raul care trecea pe langa castel:

It was so hot, so we decided to get some cold water from the river near by the castle:

Si la un moment dat a venit si televiziunea sa ne filmeze cum ne impiedicam printre ruine:

Also the TV showed up:

Si ca totul sa fie complet, am facut si o plimbare cu trasura:

And, in the last minutes, we got a walk:

Si apoi au mai urmat un palat si un castel. Dar pozele sunt prea multe sa fie puse aici toate. O sa adaug link-ul unde le gasitzi.Socurile culturale au fost multe, dar vor fi si mai mai multe de acum incolo.
After was a palace and another castle. But the photos are to many to be shown here. Y will post later a link where you can find them all.
The cultural socks were many and it will be more.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home