A fi sau a nu fi ...

Singura pe un taram strain, doar eu cu gandurile mele. Am incredere in fortele mele de supravietuire ... Si totusi, singur poti fi si in tara ta, in orasul tau, intre prietenii cu care ai crescut ...

Wednesday, August 09, 2006

Malbork & Gdansk

Nici al treilea weekend in Polonia nu a fost unul linistit, chiar daca vremea a fost urata, cu ploi mai tot timpul.
Sambata dimineata am plecat la Malbork, cel mai mare castel gotic din Europa la data ridicarii lui, in 1245. A fost construit de Ordinul Cavalerilor Teutoni.

Neither the third weekend in Poland was one calm, even if the weather was ugly, rainy almost all the time. Saturday morning I left for Malbork, the largest Gothic castle in Europe when it was built, in 1245. It was made by Teutonic Order.

Este un complex impresionant, care, desi a trecut prin atatea de-a lungul timpului (a fost distrus de nenumarate ori), a fost reconstruit si astazi se afla intr-o stare destul de buna. Nu se viziteaza decat o mica parte.

It is a impressive complex, which, although was passing through so many during time (it was destroyed several times), it was rebuilt and now it's quite ok. You can visit just a little part from it.

Este un loc plin de istorie, de traditii, de evenimente. Pentru cei care vor sa afle mai multe informatii, accesati www.malbork.pl/en

It's a place full of history, traditions, events. For those who want to find out more, go to www.malbork.pl/en

Ziua a continuat cu o plimbare prin Gdansk, pe arterele cele mai aglomerate, unde se desfasura St. Dominique's Fair, un fel de iarmaroc in varianta lor. Puteai gasi de toate: bijuterii, haine, macrameuri, tablouri, oale si ulcele, sucuri naturale, vinuri, jeleuri si lista poate continua.

Am gasit si cateva momente in care am mai facut poze, intre 2 jeleuri:

The day continued with a walk in Gdansk, on the most crowded streets, where was St. Dominique's Fair. You cand find there all: jewels, clothes, macrame, paintings, pots, natural juices, wines, jellies and the list may go on.

I found some moments to make some photos, between 2 jellies:

Stiti ca era in Bucuresti acum ceva timp (anul trecut parca) o expozitie de vaci colorate? Ei, in Gdansk am gasit o expozitie de cocosi:

Do you know that it was in Bucharest some time ago a exposition with coloured cows? Eh, in Gdansk I found one with cocks:

Seara ne-am petrecut-o intr-un club in Sopot, Costinesti-ul lor.

Iar duminica am mancat in Gdynia de dimineata/pranz

Tee evening we spent it in a club in Sopot, their Costinesti.

And Sunday we ate breakfast/lunch in Gdynia.

si am facut o escala in Sopot sa vedem marea inainte sa plecam spre Olsztyn si sa ne intoarcem la viata de angajat.

and we made a stop in Sopot to see the Baltic Sea before leaving for Olsztyn, back to the employs' life.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home